نگاه اجمالی به برخی از امکانات
زیرسیستم ارتباط با میهمان
نرم افزار هتلداری رایا
دپارتمان باشگاه مشتریان هتل، میهمانان را بر اساس تعاملات ایشان با هتل دستهبندی و امتیازدهی میکند. فراهم آوردن تسهیلات ویژه برای گروههای مختلف میهمانان مضاف بر استفاده از خدمات سایر شرکای تجاری باعث وفاداری هر چه بیشتر میهمانان هتل میشود. نرم افزار هتلداری رایا بخش های متنوعی را برای باشگاه مشتریان در نظر گرفته است.
ماژولهای عمدهای از جمله مدیریت مشتریان، پیامک، نظر سنجی، گزارشات و... در بخش مدیریت ارتباط با میهمان نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
قابلیتهای عمدهای از جمله ارسال پیامک به هر گروه میهمان، امتیازات و لایه میهمان، طرحهای تشویقی و یا تخفیف، امکان اتصال به سامانه رزرو آنلاین هتل، ثبت و پیگیری شکایات و... در بخش مدیریت ارتباط با میهمان نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
گزارشات متعددی از جمله گزارش جامع فروش، گزارشات مقایسهای به همراه نمودار تحلیلی، گزارش از عملکرد انواع قراردادها به تفکیک رزرو، گزارش رجیستر، گزارش درصد اشغال و... در بخش مدیریت ارتباط با میهمان نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
مدیریت ارتباط با میهمان موجب میشود که مدیر هتل ترجیحات میهمان را شناسایی کرد و باز طراحی فرآیند خدمات هتل را مطابق با نیازها و انتظارات میهمان انجام دهد. از اینرو با استفاده از ابزار و دسترسیهای مورد نیاز به صورت دائمی میزان رضایت، نارضایتی و خواستههای میهمانان رصد میشود و بهرهوری در بخش مدیریت ارتباط با میهمان در نرم افزار هتلداری رایا به حداکثر میرسد.