نرم افزار هتلداری رایا
از جمله امکانات نظرسنجی در بخش مدیریت ارتباط با میهمان نرمافزار هتلداری رایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان تعریف دسته بندی سوالات و تخصیص به مراکز مختلف
- امکان تعریف سوالات نظرسنجی و قابلیت تفکیک نمایش در انواع مختلف نظرسنجی آنلاین و حضوری
- امکان ثبت نظرسنجی و شکایات برای مراکز مختلف
- ثبت نظرسنجی میهمانان خروجی
- امکان مشاهده تاریخچه میهمانان ورودی
- تخصیص شکایات ثبت شده در نظرسنجی ها به واحدهای مسئول و امکان رهگیری و ارجاع چند مرحله ای
- امکان گزارش گیری براساس واحدهای مختلف
- امکان تعیین بازه زمانی شروع و پایان یک دوره نظرسنجی