نگاه اجمالی به برخی از امکانات
زیرسیستم امور خدماتی
نرم افزار هتلداری رایا
دپارتمان خانهداری هتل همواره با چالشهای متعددی در تعامل با میهمان مواجه است. یکی از این چالشها نحوه ارتباط میان کارمندان پذیرش و خانهداری میباشد. دقت و سرعت انتقال درخواست از طرف واحد خدمات میهمان یا پذیرش و اقدام خانهداری در جهت ارائه سرویس به میهمان و ثبت دقیق و به موقع آن یکی از اولویتهای نرم افزار هتلداری رایا میباشد.
ماژولهای عمدهای از جمله خانهداری، لاندری، مینیبار، خسارت و ... در بخش اقامتی نرم افزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
قابلیتهای عمدهای از جمله چک اوت دو مرحلهای، ثبت کالای امانی، ثبت مصارف داخلی هتل و... در بخش اقامتی نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
گزارشات متعددی از جمله گزارش زمان نظافت در اتاق، گزارش کار کاربران هر شیفت و... در بخش اقامتی نرم افزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
دقت و سرعت انتقال درخواست از طرف واحد خدمات میهمان و اقدام خانه داری در جهت ارائه سرویس به میهمان و ثبت دقیق و به موقع آن از طریق اپلیکیشن خانه داری دقت و سهولت انجام فرآیندها را به حداکثر رسانده و بهرهوری را در بخش اقامتی نرم افزار هتلداری رایا افزایش میدهد.