نگاه اجمالی به برخی از امکانات
زیرسیستم فرانت آفیس
نرم افزار هتلداری رایا
دپارتمان فرانت آفیس هتل مرکز عصبی هتل در نظر گرفته میشود و این بخش اولین تماس میهمانان هتل است. ضعف و قوت کیفیت خدمات هتل از واحد فرانت آفیس هتل آغاز میگردد. از آنجایی که بیشترین ارتباط میان قبل، حین و بعد از اقامت با واحد فرانت آفیس میباشد؛ سرعت، سهولت و دقت انجام فرآیندهای این واحد بسیار حائز اهمیت میباشد.
ماژولهای عمدهای از جمله صندوق، سیستم تلفن، حسابهای اعتباری، نرخگذاری، پذیرش، رزرواسیون،گزارشات و OTA ... در بخش فرانتآفیس نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
قابلیتهای عمدهای از جمله ثبت انواع تراکنشها، ارتباط مستقیم با سیستم تلفن، محاسبه لحظهای میزان کمیسیون، تعیین الویت نظافت اتاق، امکان تشخیص ظرفیت فروش به آژانسها و ... در بخش فرانتآفیس نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
گزارشات متعددی از جمله گزارش جامع فروش، گزارشات مقایسهای به همراه نمودار تحلیلی، گزارش از عملکرد انواع قراردادها به تفکیک رزرو، گزارش رجیستر، گزارش درصد اشغال و... در بخش فرانتآفیس نرمافزار هتلداری رایا ارائه میگردد.
بیشترین ارتباط میان میهمان و هتل با واحد فرانتآفیس میباشد و این بخش با تسریع و افزایش دقت فرآیندهای مرتبط، بهرهوری را در بخش فرانت آفیس نرمافزاری هتلداری رایا به حداکثر میرساند.